The Inflatables

Marco Polostraat 80-2
1078WT
Amsterdam

Wij staan altijd voor je klaar. Dus laat het ons team vooral weten als je vragen hebt.

Frequently Asked Questions

Wat zijn de verzendkosten?

Wij begrijpen dat jij geen zin hebt in bijkomende kosten en gewoon wilt genieten van jouw Inflatable. Daarom rekenen wij geen verzendkosten!

Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

Wij streven er naar om jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken. In het algemeen heb je dus jouw Inflatable binnen een paar werkdagen ontvangen.

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Bij ons kan je betalen met Ideal, Bancontact MisterCash, PayPal en Creditcard.

Wat als mijn Inflatable beschadigd is?

Laten we voorop stellen dat wij onze Inflatables met de grootste zorg verpakken en versturen. Helaas kan het natuurlijk altijd dat er bij de verzending schade ontstaat. Wij vragen dan altijd direct contact op te nemen. We proberen dan direct een oplossing voor je te vinden zodat jij kan blijven genieten van je Inflatable.

Wat gebeurt er na het moment van bestellen?

Als we jouw bestelling binnen hebben gaan we direct voor je aan de slag. We sturen je een bevestiging van bestelling en zetten vervolgens alles op alles om te zorgen dat jouw Inflatable zo snel mogelijk zijn nieuwe thuis vindt.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan kan je ons altijd bereiken via info@theinflatables.nl

Hoe kan ik mijn order wijzigen ?

Als je iets aan je bestelling wilt wijzigen, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via info@theinflatables.nl

Wij doen dan ons uiterste best om aan jouw wensen te voldoen.

Neem contact op